Dominique van Dam

is communicatiespecialist, journalist, antropoloog, coach én een multimediaal, crossmediaal dier. Ze heeft skills in het opzetten van sociale media accounts, community management, communicatiestrategieën opzetten én uitvoeren, dialoogmanagement, conceptontwikkeling en een gedegen achtergrond als het gaat om alles wat te maken heeft met ‘vragen stellen’ en ‘nieuwsgierigheid’.

Daarnaast is ze coach, met hond Bisou als co-coach. De menselijke maat is in al haar werk het belangrijkste en ontwikkeling van jou als persoon en jouw skills staan centraal. Als trainer is ze eerlijk, direct en opgewekt. Als ondernemer altijd op zoek naar nieuwe kansen en onderwerpen.

Dominique van Dam - Trainer

Social media content creatie

Sociale media zijn ingeburgerd. En je kunt meedoen. Door kennis te delen, berichten te monitoren, advies ter harte te nemen en positieve berichtgeving op de juiste manier voor je te laten werken. Hoe je dit doet leer je in deze Sociale Media Workshop over content creatie. Ook leer je hoe  je sociale media goed in jouw dagelijkse werk kunt inpassen. Welke content je kan plaatsen, hoe je deze ontwikkeld en wie en wat je hiervoor nodig hebt. Je gaat aan de slag!
In één dag praten we je tijdens de training bij over de platformen, de mogelijkheden en de voordelen van online aanwezig. En we staan stil bij de invloed van marketing, profilering en hoe je jouw medewerkers en collega’s (oud of jong) kan stimuleren om hieraan positief bij te dragen. Zij zijn, samen met de trouwe klant, het visitekaartje van het bedrijf!

Je leert:

  • de sociale en online middelen goed en positief in te zetten
  • welke content je plaatst op welk platform
  • hoe je content vindt en maakt
  • de juiste doelen te stellen
  • invloed uitoefenen te op het online imago van jouw bedrijf
  • hoe je online aanwezigheid organiseert en bijhoudt

De eendaagse workshop is een startpunt voor elk bedrijf om met social te gaan beginnen.

Interculturele communicatie - Mind the gap!

Iedereen is anders. Ook in Nederland spreken we steeds meer met mensen met diverse culturele achtergronden. De diversiteit groeit, ook in de media. De wereld is kleiner, de invloed van culturen op communicatie, het overbrengen van een boodschap, wordt steeds groter. Maar mensen gebruiken hun eigen context nog altijd als uitgangspunt. Logisch, en ook wel de moeite waard om aandacht aan te besteden. In de samenleving, maar ook zeker binnen organisaties is nog een hoop te winnen op dit gebied.

In deze training leer je welk scala er aan mogelijkheden is om communicatie en berichtgeving beter te laten verlopen, kloven te overbruggen, maar ook verbindingen sterker te maken.

https://www.linkedin.com/in/dominiquevandam

Vraag informatie aan over de workshops van Dominique:

Naam(*)
Vul uw naam in

Telefoon
Ongeldige invoer

E-mail(*)
Onjuist e-mail adres.

Bericht(*)
Ongeldige invoer

(*)
Ongeldige invoer

e-max.it: your social media marketing partner
Naar boven